Black Tiger
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Black Tiger

الرئيسيةالرئيسية  اهلا وسهلااهلا وسهلا  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ازاي الشباب بيضحكو علي البنات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مغرورة بس معزورة
۩۝۩ عضو جديد ۩۝۩
۩۝۩ عضو جديد ۩۝۩
مغرورة بس معزورة

المزاج مشغولة مووووووووووووووووووووت

ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Empty
مُساهمةموضوع: ازاي الشباب بيضحكو علي البنات   ازاي الشباب بيضحكو علي البنات I_icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 5:49 am

ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Date : حبيت أقدملكم حاجة حلوة ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Iuby
لا تفوتكم أكاذيب الشباب على البناتازاي الشباب بيضحكو علي البنات Shades
أولا :
حبيبتى عارفة والله انا ما عندى حركات الشباب....مش بكلم بنات....اصلا انا مش بحب الحركات دى ((باااين وانت كل بنات العالم يعرفوك))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Iuby
ثانيا :
انا دايما بحس انى عارفك من زمان ((لا يمكن غلطان بينها وبين واحدة تانية فى الشبه))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Tease
ثالثا :
حبيبتى بحس انك غير كل البنات وانك مختلفة عنهم ((ليه على راسها ريشة ولا من كوكب تانى))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Lac
رابعا :
حبيبتى انا حاسس ان فى حاجات انا وانتى بنتشابه فيها وكأننا شخص واحدازاي الشباب بيضحكو علي البنات Crazy ((سبحان الله اخوها فى الاسلام لازم يكون فى شبه هاهاهاها ))
خامسا :
يا ريتنى يا قلبى عرفتك من زمانازاي الشباب بيضحكو علي البنات Hmm ((معلش كان عندك زحمة))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Fun22
سادسا :
حبيبتى انتى تأمري قلبى أمر.... كل اللى تقوليه انا البيهازاي الشباب بيضحكو علي البنات Funny ((ده فى الاحلام اكيد))
سابعا :
حياتى انا عايزك تتعطى عشان ما فيش حد يشوفك غيرك لانى اغار ((لا يا حرااااام الغيرة حرقت قلبك حرق ))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Iuby
ثامنا :
انا عايز اخطبك من اهلك بس بعد ما اكون نفسىازاي الشباب بيضحكو علي البنات Crazy ((هتكون ايه .......نفسك ....هههههه))
تاسعا :
انا عايز اشوفك ضرورى مش قادر ابعد عنكازاي الشباب بيضحكو علي البنات Laughing ((عايز صحابه يتاكدوا انها حلوة))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Icon9
عاشرا :
انا احب الشعر ومن هواياتي الرسم والسباحة ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Cheer (( لا رومنسي الحبيب ))
الحادى عشر :
حبيبتي حطي في بالك شوفى انا اذا حبيت حبيت من كل قلبي ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Icon12 (( اقول بس اي قلب فيهم !!!! ))
التانى عشر :
علاقتي فيك محد يعرفها ابد لانها تعتبر من اهم خصوصياتي ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Roflmao (( بس عادي كل صحابه عارفين .. لانهم مش اي احد ))
التالت عشر :
شكلي حبيبتي راح اجيب جاكوار من الوكاله ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Bb ((اذا مش هوندا موديل 76 من الجراج ))
الرابع عشر :
احتمال اروح سويسرا الصيف الجاي....((ايه بجد انت اخرك البلاعة اللى على اول الشارع))ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Fun22
الخامس عشر:
على طول اشتري عطوري من تناغراازاي الشباب بيضحكو علي البنات Shades (( الحمدلله والشكر ))
السادس عشر:
لما اشوف رقمك في موبايلى قلبي يفز من مكانهازاي الشباب بيضحكو علي البنات Chair (( اكييد .. خايف تكون كشفت ملاعيبك ))
السابع عشر:
فلان قال لي اديه رقمك .. بس انا قلت له اقتلني قبل ماتاخذ رقمها منيازاي الشباب بيضحكو علي البنات Nerves
(( هاهاااي يا مضحي انت يا شجااع .. هذا اذا ما كل الشباب يعرفون رقمها المسكينه ))
التامن عشر:
حبيبتي عايز صورتك اخليها عندي عشان قبل ما انام اشوفها واحطها تحت راسي وانام
ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Chair
(( لا وانت الصادق عشان يوم تمل منها تهددها ))
التاسع عشر:
اسف حبيبتي امبارح ما اتصلت عليك بس كنت مشغووووول كتييييييييير مع الدراسهازاي الشباب بيضحكو علي البنات Laughing
(( باين يا نيوووتن انتااااا ))
العشرون:
تعرفى حبيبتي انا دايما البنات في السنتر يطلبون رقمي ... بس انا ماعطيهم وجه علشان انتي حبيازاي الشباب بيضحكو علي البنات Tease
(( هاهاااي .. الترتيب الصحيح للجمله .. دايماا انا الحق البنات بس مايعطوني وجه ))
الحادى والعشرون:
والله حبيبتي كان بدى اجي عالموعد اليوم بس صارت ظروف صعبة جدااا وماقدر اجيكازاي الشباب بيضحكو علي البنات Cheer
(( ايه صح تذكر موعده مع صاحبته الثانيه اللي واعدها 10 مرات وخلف وعده ))
الثانى والعشرون:
امبارح مانمت... طول الوقت افكر فيك... اخذتي عقلي حبيبتيازاي الشباب بيضحكو علي البنات Tease
(( لا قصدك نمت وحلمت وشبعت نووم ولا تعرف عنهاااا اصلاا ))
التالت والعشرون:
- انتي احلى بنت شفتها بحياتي ماظن القى احلى منكازاي الشباب بيضحكو علي البنات Iuby
(( ليش متعرف على ملكة جمال الكون واحنا مانعرف))
الرابع والعشرون:
- الظاهر بشتري كمبيوتر جديد... كمبيوتري بقاله شهرين معاي وكمبيوتر اخوي مايعجبني والكمبيوتر الثاني ماتأقلمت معااهازاي الشباب بيضحكو علي البنات Lac
((مشااءالله وكالة كمبيوتراات ....اراهن بعمري على انه كمبيوترك قديييييييم من العصر الجاهلي وماعندك غيره كل ماخرب صلحته))
الخامس والعشرون:
- ما افتح الماسنجر الا اذا انتي موجوده ... اصلا النت بدونك مايسوىازاي الشباب بيضحكو علي البنات Cheer
(( يقصد .. ما افتح عنج البلوك الا بعد ربع ساعه من تدخلين ... وترى النت بدون البنات مايسوى))
مفيناش من زعل
وطبعا فى شباب محترمين جداازاي الشباب بيضحكو علي البنات Shades ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Shades ازاي الشباب بيضحكو علي البنات Shades

انت عمرى
۩۝۩ المشرفــين ۩۝۩
۩۝۩ المشرفــين ۩۝۩
انت عمرى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي الشباب بيضحكو علي البنات   ازاي الشباب بيضحكو علي البنات I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 5:27 pm

انا لولا السطر الاخير كنت هقولك كده بردو
طبعا فى شباب رجالة اوى
وناس منهم قمة فى الاحترام
شكرا عالموضوع
مغرورة بس معزورة
۩۝۩ عضو جديد ۩۝۩
۩۝۩ عضو جديد ۩۝۩
مغرورة بس معزورة

المزاج مشغولة مووووووووووووووووووووت

مُساهمةموضوع: رد: ازاي الشباب بيضحكو علي البنات   ازاي الشباب بيضحكو علي البنات I_icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 12:31 pm

شكرا ليكى انتى لردودك على كل مواضيعى
mero
۩۝۩ المشرفــين ۩۝۩
۩۝۩ المشرفــين ۩۝۩
mero

مُساهمةموضوع: رد: ازاي الشباب بيضحكو علي البنات   ازاي الشباب بيضحكو علي البنات I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 8:03 am

موضوع رائع يارحاب
شكرا ياقمر لنصايحك
ربنا يهدى الجميع ويصلح الحال
واكيد فى شباب محترم جدا وربنا يبارك فى شباب المسلمين
مدير مدرسه الحب
۩۝۩ مدير الموقع ۩۝۩
۩۝۩ مدير الموقع ۩۝۩
مدير مدرسه الحب

المزاج مظبوط وعال العال

مُساهمةموضوع: رد: ازاي الشباب بيضحكو علي البنات   ازاي الشباب بيضحكو علي البنات I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 6:53 pm

والله انتى رحمك منى السطر الاخير بس
thx1
https://smsm22.own0.com

ازاي الشباب بيضحكو علي البنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اخر افتكاسات الشباب
» كرة قدم بين الشباب والبنات
» اسباب حب البنات للشوكلاته
» سؤال محرج لكل البنات